Mezunlarımız ve Öğrencilerimiz

Seher Aydoslu

Üniversitemizde okuyan ya da yeni gelecek öğrencilere tavsiyem; mesleklerine olan tutkularını unutmayıp, merak etmeyi asla bırakmamalarıdır.

Seher Aydoslu

Görsel İletişim Tasarımı
Müesser GÖÇMEN

İstanbul Gedik Üniversitesi, üniversite-sanayi işbirliği içinde olan bir üniversite olması yönü ile eğitim görürken sanayi uygulamalarını yakından görmemize olanak sağlamaktadır.

Müesser GÖÇMEN

Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Bölümü 3.Sınıf Öğrencisi
Esin Yıldız

Başarılarıma ortak olan okulum ve bu aile ortamını birlikte yaşadığımız kıymetli hocalarımız ile meslek hayatımıza hazırlandık.

Esin Yıldız

Mimarlık Bölümü Mezunu
Berke Demirci

Herkese İngilizcesini geliştirmesi konusunda İstanbul Gedik Üniversitesi’ne güvenebileceğini içtenlikle söyleyebilirim. Hazırlık öğrencilerine tavsiyem kendilerine sağlanan tüm imkânlardan yararlanarak kendilerini geliştirmeleridir.

Berke Demirci

İngilizce Hazırlık Programı Öğrencisi
Ayşegül Demircan

İstanbul Gedik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. Üniversitesinin akademik kadrosu, fırsatları ve şu an başkanı olduğum Endüstri Mühendisliği Kulübü tercih etmemde önemli bir etken olmuştu.

Ayşegül Demircan

Endüstri Mühendisliği Bölümü 3.Sınıf Öğrencisi
Buse TÜRKERİ

Öğretmenlerimin teoriyi mutlaka uygulamaya dökmemizi söylemeleri üzerine 2.sınıfta basketbol antrenörlüğü yapmaya başladım. Bu sayede kendime hem farklı bir alan yaratmış hem de sosyal çevremi genişletmiş oldum.

Buse TÜRKERİ

Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü 4.Sınıf Öğrencisi
Beste Bayram

İstanbul Gedik Üniversitesinde almış olduğum kaliteli temel eğitim ve hocalarımın destekleri sayesinde başarılı bir öğrencilik hayatı geçirdim. Şu anda İstanbul Barosu'na kayıtlı Stajyer Avukatım.

Beste Bayram

Adalet MYO Mezunu
Samet Yiğit

Yönetimimiz, eğitim öğretim hayatlarımız devam ederken hukukun farklı alanlarına ilişkin tecrübeler kazanabileceğimiz kariyer günleri, staj ve sertifika programları düzenlenerek bizleri geleceğe bugünlerden taşımak adına önemli adımlar atıyor.

Samet Yiğit

Hukuk Fakültesi 2.Sınıf Öğrencisi
Esra Öztekin

Neden İstanbul Gedik Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünde okumalıyız sorusunu ise öncelikle hocalarımızın akademik anlamda oldukça donanımlı olmaları ve kampüsün merkezi bir yerleşkede yer alması olarak cevaplayabiliriz.

Esra Öztekin

Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü Mezunu
Kudzwai Muchada

Gedik Üniversitesi'nden son iki buçuk yılda edindiğim deneyim ve eğitim olağanüstü bir şeydi ve umarım en yüksek seviyede bir eğitim deneyimini arayan pek çok kişi Gedik Üniversitesi'nin sunduklarını görme ve deneyimleme şansı bulur.

Kudzwai Muchada

Uluslararası İlişkiler Bölümü 4.Sınıf Öğrencisi
Fatma AKÇA

Gedik Üniversitesi Sosyoloji bölümü güçlü akademik kadrosu ve müfredatıyla bizlere analiz yapabilme, eleştirel düşünebilme, araştırma ve sorgulama becerilerini kazandırmaya yönelik bir perspektif benimsetti.

Fatma AKÇA

Sosyoloji Bölümü Öğrencisi
Esra Nur ÖZTÜRK

Psikoloji Bölümü Lisans eğitimimizde müfredat; konuları birbiriyle sentezlemem ve daha geniş bir perspektifte düşünebilmem adına oldukça faydalı olmaktadır. Gedik Üniversitesi’nde okuduğum için kendimi şanslı hissediyorum.

Esra Nur ÖZTÜRK

Psikoloji Bölümü 3.Sınıf Öğrencisi
Pınar Eylem YILMAZ

Görmüş olduğum tüm bu eğitim süresince Uluslararası Ticaret, İktisat ve İşletme gibi farklı disiplinlerden dersler alarak bölümümüzdeki hocalarımızın akademik yetkinlikleri sayesinde kendimi geliştirme imkânı buldum. Şu anda ise yüksek lisans eğitimime devam etmekteyim.

Pınar Eylem YILMAZ

Uluslararası Ticaret ve Finans Bölümü Mezunu
Sidar Can Ortanur

İstanbul Gedik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümü ikinci sınıf öğrencisiyim. Okulda aldığımız özellikle nesne yönelimli programlama, veri tabanı yönetimi ve mobil uygulama geliştirme gibi derslerle sektörün ihtiyaçları doğrultusunda kendimizi geliştirebiliyoruz.

Sidar Can Ortanur

Bilgisayar Mühendisliği Bölümü 2.Sınıf Öğrencisi
İhsan Safa OSMANLIOĞLU

Üniversitemizde İnşaat Mühendisliği Bölümü 4. Sınıf öğrencisiyim. İstanbul Gedik Üniversitesi hayalimi gerçekleştirebileceğim, kendimi çağın inovatif yaklaşımlarına uygun olarak yetiştirebileceğim bir üniversite.

İhsan Safa OSMANLIOĞLU

İnşaat Mühendisliği Bölümü 4.Sınıf Öğrencisi
Büşra KOCAKOÇ

İstanbul Gedik Üniversitesini burada okuyan bir arkadaşımdan duydum; üniversite takımlarından ve üniversitenin takımlara verdiği desteğinden bahsetti. Bu sayede İstanbul Gedik Üniversitesi’ni tercih ettim. Atlantis Roket Takımına katılarak aktif rol aldım. Tüm hocalarımız bizlere mühendislik bakış açısı kazandırmaya çalışmaktadırlar.

Büşra KOCAKOÇ

Makine Mühendisliği Bölümü 3.Sınıf Öğrencisi
Gizem AYDEMİR

İstanbul Gedik Üniversitesi Mekatronik Müh. Bölümü 2017 yılı mezunuyum. Mekatronik Müh. lisans eğitimimde GeKa Robot’ta yarı-zamanlı olarak çalıştım. Aynı zamanda Almanya'da OTC-Daihen robot firmasında stajımı Erasmus+ programı ile gerçekleştirdim.

Gizem AYDEMİR

Mekatronik Mühendisliği Bölümü Mezunu
M. Eyüp KAYA

Mühendislik eğitimiyle analitik düşünme becerilerimiz gelişti ve karşılaştığımız sorunlara yenilikçi çözümler üretebildik. Emeği geçen tüm hocalarıma teşekkürlerimi sunarım.

M. Eyüp KAYA

Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü Mezunu
Büşranur ERTEKİNOĞLU

İstanbul Gedik Üniversitesi hem tecrübeli akademik kadrosu hem merkezi yerleşkesi sayesinde ilk tercihim oldu. Sevdiğim bölümü okumanın, hayatımın geri kalanında da işimi severek yapmamı sağlayacağını bilmek benim için en önemli motivasyon kaynağı.

Büşranur ERTEKİNOĞLU

Beslenme ve Diyetetik Bölümü 3.Sınıf Öğrencisi
Ebrar SURUÇ

2018 yılında yatay geçiş ile geldiğim Gedik Üniversitesi Çocuk Gelişimi Bölümü, tercih etmek isteyen öğrenciler için iyi bir seçenek olup, akademik alanda iyi gelişmiş olan hocalarıyla donanımlı Çocuk Gelişimciler yetiştirmektedir.

Ebrar SURUÇ

Çocuk Gelişimi Bölümü 3.Sınıf Öğrencisi
Fatma DÜLGER

İstanbul Gedik Üniversitesi yenilikçi anlayışı, bilime dayalı uygulamaları, fark yaratan ve değer üreten bir eğitim kurumu olarak; mesleğine sadık, insan haklarına saygılı, yaşam boyu öğrenme, öğretme ve iletişim becerilerine sahip; mesleki ve bilimsel alanda yetkin fizyoterapistler yetiştirecektir.

Fatma DÜLGER

Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü 3.Sınıf Öğrencisi
Bilal KOCAGÖZ

Şu anda 2. sınıf hemşirelik öğrencisiyim. Mesleğin bu denli geniş bir yelpaze içinde sürdürülüyor olması bölümü tercih etme nedenlerimden biri oldu ve mesleğin önemini stajlarda daha iyi anladım.

Bilal KOCAGÖZ

Hemşirelik Bölümü 2.Sınıf Öğrencisi
İlayda IŞIK

2020 yılında Antrenörlük Bölümünden mezun oldum. Spor benim için hayata tutunup hayallerimi ve hedeflerimi gerçekleştirebileceğim bir dünyaydı. İstanbul Gedik Üniversitesi hem tecrübeli akademik kadrosu hem de eğitim fırsatları ile tercihlerimin ilk sırasında oldu.

İlayda IŞIK

Antrenörlük Eğitimi Bölümü Mezunu
Levent YILMAZ

2020 yılında Spor Yöneticiliği Bölümünden mezun oldum. İstanbul Gedik Üniversitesi, akademik kadronun alanında uzman kişilerden oluşması ve her zaman öğrencinin yanında olmayı felsefe edinmeleri sayesinde tercihlerimde ilk sırada oldu.

Levent YILMAZ

Spor Yöneticiliği Bölümü Mezunu
Huricem Tüylü

Üniversite tercihimi İstanbul Gedik Üniversitesi’nden yana kullandım çünkü kadrosu, çağdaş teknoloji ile çalışmaktan keyif alan, her konuda bizlere bilgisini en iyi şekilde aktaran, en ufak sorunlarımızı çözüme ulaştırmak için çabalayan hocalarımızdan oluşuyor.

Huricem Tüylü

Adalet MYO 2.Sınıf Öğrencisi
Zeynep ÇAYIR

Gedik Üniversitesi ise akademik kadrosuyla eğitim hayatı boyunca bana çok şey kattı. Eğitmenlerimizin bize göstermiş olduğu ilgi ve bilgi aktarımı hiç bitmeden iki yıl boyunca devam etti. Üniversitenin staj imkânı sağlaması bizim meslek hayatımızda çok daha bilgili bireyler haline gelmemizi sağladı.

Zeynep ÇAYIR

MYO Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programı Mezunu
Ayşegül KALELİ

İstanbul Gedik Üniversitesi’ndeki deneyimli eğitimcilerle yeni öğrendiğim bilgiler mesleğe olan tutkumu daha da artırdı. Mezun olduktan sonra üç ay içinde işe başladım. Hala çalışmaya devam etmekteyim. Öğrencilere tavsiyem her türlü yeniliğe açık olmaları ve eğitimcilerin fikirlerine önem vermeleridir.

Ayşegül KALELİ

İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü Mezunu

Uygulamalı EĞİTİM Veren Uluslararası ARAŞTIRMA ÜNİVERSİTESİ